Regulamin
Sklep internetowy prowadzony jest przez PHU IGLOO Kamiński Paweł z siedzibą w Puławach, ul. Lubelska 55, 24-100 Puławy, NIP 716-11-68-257, REGON 432710626.
I. Informacje ogólne
- Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Mimo dołożenia szczególnych starań nie gwarantujemy, że zamieszczone na stronach naszego sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. Nie są one jednak podstawą do ewentualnych roszczeń, dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt, w celu potwierdzenia zamieszczonych informacji.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.
- Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
- W razie jakichkolwiek pytań można się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 081 888 21 23, 0 608 456 148 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: igloo.pulawy@wp.pl
II. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji
- Firma PHU IGLOO stosuje wszystkie możliwe systemy zabezpieczenia danych osobowych klientów sklepu. Przesyłanie danych osobowych podczas rejestrowania w Sklepie, podczas dokonywania zakupów oraz podczas logowania przesyłane są szyfrowanym połączeniem.
- Wykupiony certyfikat RapidSSL poświadcza autentyczność strony.
- Firma PHU IGLOO oświadcza, że nie udostępnia podmiotom trzecim żadnych informacji dotyczących klientów korzystająch z serwisu.
- Klient dokonując rejestracji w sklepie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Dokładamy najwyższych starań do zabezpieczenia danych osobowych naszych klientów przed nieautoryzowanym dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
- Każdy klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z bazy danych sklepu. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie wysłane na adres firmy pocztą: PHU IGLOO Kamiński Paweł, ul. Lubelska 55, 24-100 Puławy, lub faksem: 081 888-21-23
- Firma prowadząc działalność gospodarczą dokłada najwyższej staranności aby zawierane transakcje realizowane były zgodnie z obowiązującym prawem i satysfakcjonowały naszych klientów.
- Z uwagi na typowo internetowy rodzaj działalności zasadniczą formą finalizacji transakcji jest wysyłka. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu możliwy jest również odbiór osobisty zakupionego towaru.
III. Warunki sprzedaży
- Przyjmujemy zamówienia składane poprzez nasz sklep internetowy, drogą mailową: sklep@igloopulawy.pl, telefoniczną lub faksem: (81) 888 2123
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
- Warunkiem przyspieszającym realizację zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub/i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. brak kontaktu z zamawiającym, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze), że złożone zostało fikcyjne zamówienie z podaniem danych adresowych nieistniejącej w rzeczywistości osoby.
- Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili skutecznego złożenia przez klienta zamówienia. Zamówienie złożone jest skutecznie, jeżeli zostaje przez nas potwierdzone.
- Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Informacja o kosztach wysyłki zawarte są na stronie sklepu.
- Sprzedajemy towary będące w naszym magazynie, informacja o dostępności znajduje się na stronie każdego przedmiotu. W przypadku jednak braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, możliwością wyboru innego, podobnego przedmiotu lub całkowitym anulowaniem zamawianej pozycji. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu (fakturę VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę powinien poinformować nas o tym, np. e-mailem bezpośrednio po dokonanym zakupie podając niezbędne dane.
- Rabaty i promocje, jakie klienci mogą otrzymać na zakupy w naszym sklepie nie łączą się.
IV. Wysyłka
- Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Firmy Kurierskiej .
- O wysyłce informujemy mailem.
- Zamówiony towar można również po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) odebrać w siedzibie firmy.
- Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 2-7 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn od nas niezależnych. W przypadku opóźnienia w dostawie prosimy kontaktować się z firmą kurierską. Nie ma również możliwości dokładnego określenia, którego dnia i o której godzinie zostanie dostarczona paczka.
- Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
- Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie nas poinformować.
V. Płatności
- Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować przelewem dokonując przedpłaty na nasze konto.
VI. Reklamacje i zwroty
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Na większość produktów zakupionych w naszym sklepie udzielamy gwarancji - według zasad określonych w opisie produktu.
- Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 10 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Towar powinien być zwrócony kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
- Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
- Po otrzymaniu przesyłki gwarantujemy zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od jej odbioru. Kwota przez nas zwracana pomniejszana jest o koszt przesyłki.
- Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni pokrywa kupujący.
- Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc i używany nie podlega zwrotowi.
- Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: PHU IGLOO Kamiński Paweł, ul. Lubelska 55, 24-100 Puławy. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji pokrywa nabywca. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Przesyłkę należy nadać firmą kurierską. Przesyłki wysyłane do sklepu należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie produktu
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
- uszkodzenia elementów szklanych, sznury połączeniowe, sieciowe, słuchawkowe, akumulatory itp.
- uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
- uszkodzenia powstałe w okolicznościach za które nie odpowiada wytwórca i sprzedający a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
- uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
- Towar przesłany do nas w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesieniu do sprzętów nie spełniających tego warunku zastrzegamy prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu zastrzegamy sobie prawo naliczenia opłaty serwisowej związanej z przeglądem sprzętu w wysokości pokrywającej koszt pracy serwisanta.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Informacje o zmianach będą publikowane na stronie.
- Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie gdy porozumienie takie byłoby nie możliwe, spór rozstrzygać będzie sąd właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy.
- Wszystkie opisy i zdjęcia produktów są własnością firm i ich wykorzystywanie w jakimkolwiek celu bez zgody właściciela jest zabronione.
- Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
- Dokładamy najwyższych starań aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie możemy jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy.
- Indywidualne ustawienia monitora użytkownika powodujące błędne wyświetlanie np. kolorów nie może stanowić podstawy do reklamowania zakupionego towaru.